خرد کن تکنو مدل Te-220

خرید محصول خرد کن تکنو مدل Te-220
شناسه محصول: 1136-1
پاک کردن
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

خرد کن تکنو مدل Te-220

خردکن تکنو مدل Te-211 یکی از محصولات کوچک و کاربردی این برند است که از طراحی ساده‌ای بهره‌مند است. ترکیب شیشه، فلز و پلاستیک در طراحی این خردکن ظاهر زیبایی به آن بخشیده است. یکی از محصولات کاربردی در آشپزخانه دستگاه خردکن است. این وسیله حجم زیادی در خانه شما اشغال نمی‌کند و با این وجود می‌تواند با عملکرد خود زمان و انرژی زیادی از شما ذخیره کند.

توضیحات

خرد کن تکنو مدل Te-220

موتور ۵۰۰ واتی خرد کن تکنو مدل Te-220، قدرت بسیار بالایی را ارائه می‌دهد و به راحتی از پس خرد کردن انواع مواد غذایی سخت و نرم برمی‌آید. تیغه‌های استیل ضد زنگ این خردکن بسیار تیز و بادوام هستند و به راحتی مواد غذایی را با اندازه‌های دلخواه خرد می‌کنند. تیغه‌ها همچنین ضد زنگ زدگی هستند و در اثر شستشو دچار آسیب نمی‌شوند.

خرد کن تکنو مدل Te-220، چهارکاره است و علاوه بر خرد کردن، قابلیت رنده کردن (درشت و ریز)، خلال کردن (درشت و ریز) و هم زدن تخم مرغ را نیز دارد. این تنوع عملکرد باعث می‌شود تا این خردکن برای تهیه انواع غذاها از سالاد و سوپ گرفته تا دسر بسیار کاربردی باشد. با توجه به نوع ماده غذایی و میزان خرد شدن مورد نظر، می‌توانید از دو سرعت کم و زیاد این خردکن استفاده کنید. سرعت کم برای مواد نرم و سرعت زیاد برای مواد سخت مناسب‌تر است. محفظه ۳ لیتری این خردکن، ظرفیت مناسبی برای خرد کردن مقدار زیادی مواد غذایی را دارد و برای خانواده‌های پرجمعیت یا مهمانی‌ها بسیار مناسب است.

خرد کن تکنو مدل Te-220 دارای سیستم ایمنی است که از روشن شدن تصادفی آن جلوگیری می‌کند. همچنین، تیغه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که خطر بریدگی را به حداقل می‌رسانند. تمامی قطعات این خردکن به جز موتور را می‌توانید در ماشین ظرفشویی شستشو دهید. این ویژگی باعث می‌شود تمیز کردن خردکن بسیار آسان و سریع باشد. تمامی مواد به کار رفته در ساخت این خردکن از مواد بهداشتی و بدون BPA هستند و هیچ گونه خطری برای سلامتی شما ندارند.

محفظه شیشه‌ای این خردکن بسیار بادوام است و در برابر ضربه و حرارت مقاوم است. همچنین، شفاف بودن محفظه باعث می‌شود بتوانید به راحتی روند خرد کردن مواد غذایی را مشاهده کنید.این خردکن نسبت به بسیاری از خردکن‌های دیگر بسیار کم صدا است و در حین کار مزاحمتی برای شما ایجاد نمی‌کند.

طراحی این خردکن بسیار صنعتی و مقاوم است. بدنه استیل موتور به آن ظاهری شیک و با دوام بخشیده است.تمامی قطعات این خردکن از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند و حس استحکام را منتقل می‌کنند.لاستیک‌های ضربه گیر زیر محفظه، پایداری خردکن را در حین کار افزایش داده و از لرزش و سر و صدای اضافی جلوگیری می‌کنند. ابعاد این خردکن به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی در هر آشپزخانه‌ای جا می‌شود و در عین حال فضای کافی برای عملیات خرد کردن را فراهم می‌کند.

خردکن تکنو مدل Te-220 یک محصول با کیفیت و کارآمد است که می‌تواند به شما در تهیه انواع غذاها کمک کند. با توجه به تجربه طولانی‌مدت من، این خردکن را به همه کسانی که به دنبال یک خردکن قدرتمند، همه کاره و با دوام هستند، توصیه می‌کنم. قدرت موتور بالا، تیغه‌های استیل ضدزنگ، ظرفیت مناسب، طراحی مقاوم، ایمنی بالا، تمیز کردن آسان و کم صدا بودن آن مواردی هستند که باید در خرید خردکن درنظر بگیرید. اگر به دنبال یک خردکن حرفه‌ای و با دوام هستید، خردکن Te-220 انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این خردکن می‌تواند زمان آشپزی شما را کاهش دهد و به شما کمک کند تا غذاهای خوشمزه‌تری را تهیه کنید. اگر سوالی در مورد این محصول دارید، میتوانید در بخش کامنت ها بپرسید.

نقاط قوت

  • تیغه استیل ضد زنگ
  • قابلیت شستشو تمامی لوازم جانبی دستگاه داخل ماشین ظرفشویی
  • دارای ظرف شیشه ای با دوام جهت رویت داخل مخزن
مشخصات

مشخصات

وزن 1 کیلوگرم
توان مصرفی

300 وات

جنس ظرف خردکن

پیرکس

جنس بدنه

استیل و پلاستیک ABS

جنس تیغه ها

استیل ضد زنگ

تنظیمات سرعت

2 سرعت

نحوه عملکرد

دکمه فشاری

گنجایش خردکن

1.2 لیتر

شناسه کالا

2901293500230

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۱,۵۴۰,۰۰۰