آب مرکبات گیری براون مدل CJ5050

خرید محصول آب مرکبات گیری براون مدل CJ5050
شناسه محصول: 1396
پاک کردن
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

آب مرکبات گیری براون مدل CJ5050

با آب مرکبات گیری براون مدل CJ5050 می توانید آب مرکبات انواع میوه ها در سایزهای مختلف چه کوچک و چه بزرگ را بدون زحمت بگیرید. کار با دستگاه بسیار ساده است و عملیات شروع و توقف بدون دکمه اضافی و به صورت خودکار انجام می پذیرد. با فشار دادن میوه و مخروط به سمت پایین دستگاه کار خود را شروع و با بلند کردن آن مخروط متوقف می گردد.

توضیحات

آب مرکبات گیری براون مدل CJ5050

آب مرکبات گیری براون مدل CJ5050 محصولی بسیار کاربردی مخصوصا در فصول سرد سال بوده و امکانی را فراهم کرده تا با صرف زمان و انرژی کمتر آب انواع مرکبات مانند پرتقال، نارنج، لیمو، گریپ فروت و… را به راحتی تهیه کنید. توان این دستگاه 60 وات بوده و با عملکرد قوی و در عین حال بسیار کم صدا نتایج سریعی را از خود ارائه می دهد.

با آب مرکبات گیری براون مدل CJ5050 می توانید آب مرکبات انواع میوه ها در سایزهای مختلف چه کوچک و چه بزرگ را بدون زحمت بگیرید. کار با دستگاه بسیار ساده است و عملیات شروع و توقف بدون دکمه اضافی و به صورت خودکار انجام می پذیرد. با فشار دادن میوه و مخروط به سمت پایین دستگاه کار خود را شروع و با بلند کردن آن مخروط متوقف می گردد.

آب مرکبات گیری براون مدل CJ5050

آب مرکبات گیری براون مدل CJ5050 مجهز به سیستم ضد چکه بوده که با طراحی جدید دهانه خروج آبمیوه از ریخته شدن آب مرکبات بر روی میز یا پیشخوان کابینت جلوگیری می شود و در جا آن را قطع می کند. هنگامی که آب میوه گیری را تمام کردید، به سادگی دهانه ضد چکه را به سمت بالا بچرخانید تا از ریختن آب مرکبات بر روی سطح جلوگیری کنید.

با آب مرکبات گیری براون مدل CJ5050 یک روز سالم و پرانرژی را شروع کنید. نوشیدن آبمیوه طبیعی، گوارا و بدون مواد افزودنی سلامت تان را تضمین نموده و حس و حال خوبی شما ایجاد می کند. همچنین با تهیه این دستگاه از زحمت و خستگی دست که در اثر کار با آبمیوه گیر های دستی به وجود می آید، خبری نیست.

آب مرکبات گیری براون مدل CJ5050 با طراحی شیک و جمع و جور در رنگ های زیبای سفید و مشکی ترکیب شده با استیل تولید و عرضه می گردد. دهانه بلند آب مرکبات گیری به گونه ای طراحی شده که حتی لیوان های بلند تا 14 سانتی متر به راحتی زیر آن قرار بگیرند و امکان آب گیری مقادیر زیادی را فراهم کرده است.

جنس بدنه آب مرکبات گیری براون مدل CJ5050 از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار بوده که طول عمر و استحکام بالای دستگاه را تضمین می کند. مخروطی نیز از جنس پلاستیک ساخته شده‌ که چرخش روان و دوام بالایی دارد. تمام قسمت های پلاستیکی در تماس با مواد غذایی فاقد BPA هستند. تمیز کردن این دستگاه آسان بوده و تمام قسمت های جداشدنی آن را می توان در ماشین ظرفشویی شستشو داد.

نقاط قوت

  • قدرت کافی برای آبگیری انواع پرتقال ها
  • قرار گیری لیوان های بلند تا 14 سانتی متر
  • قابلیت شستشو تمامی لوازم جانبی دستگاه داخل ماشین ظرفشویی
  • طراحی بهینه مخروط آن را برای میوه های کوچک (لیمو) و بزرگ (پرتقال) مناسب می سازد
مشخصات

مشخصات

وزن 3 کیلوگرم
ابعاد 16.2 × 17 × 25.8 سانتیمتر
توان مصرفی

60 وات

جنس بدنه

استیل و پلاستیک

جنس فیلتر/صافی

پلاستیک

جنس مخروط فشاری

مخروط پلاستیکی

تعداد سری آب مرکبات گیر

۱ عدد

نوع عملکرد

اهرم فشاری

سایر مشخصات

سیستم ضد چکه

طراحی ارگونومیک

در پوش ضد گرد و غبار

پایه لاستیکی برای ثبات بیشتر دستگاه

قرار گیری لیوان های بلند تا 14 سانتی متر

قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی

عاری از BPA در بخش های پلاستیکی در تماس با مواد غذایی

طراحی بهینه مخروط آن را برای میوه های کوچک (لیمو) و بزرگ (پرتقال)

شناسه کالا

۲۸۰۰۰۰۰۰۶۳۱۲۲

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۲,۳۰۰,۰۰۰